Понеділок, 09.09.2024, 23:19
Історія дитячого садочка селища Білий КолодязьКоли навколо все дивовижно, ніщо не викликає здивування – це і є дитинство. Антуан де Ривароль
Садок – весела дружна гра, навчить малят і розуму, й добра… Веселий гомін, усміхнені обличчя, великі сльози, мов горох – це світ дитинства, світ емоцій, як нам важливо знати й розуміти їх. Об'єднує нас те, що родом ми з дитинства.
В селищі Білий-Колодязь в 1950-х роках було відкрито три дошкільних заклади: ясла-садок радгоспу I-ім. Петровського цукрокомбінату, ясла-садок №2, дитячий садок «Калинка». Завідувачами в різні роки працювали: Староконь Валентина Іванівна, Каракуленко Тамара Миколаївна, Свинарьова Валентина Борисівна, Мордовенко Антоніна Іванівна. За 50 років не просто віднайти прізвища всіх людей, які працювали у садочках селища Білий-Колодязь. Хтось змінив професію, хтось перебуває на заслуженому відпочинку, хтось пішов за межу життя, але кожен залишив слід в історії дитячого садка і теплі спогади у душах вихованців. Ці дошкільні установи у 90-х роках були закриті. Жителям селища дуже хотілося, щоб їхні діти отримували дошкільну освіту. За чисельними проханнями жителів селища 1 вересня 2013 року на першому поверсі КЗ «Білоколодязький ліцей» відкрив свої двері дошкільний підрозділ для малят. Спочатку діти знаходилися в ньому на короткотривалому перебуванні, а з 1 вересня 2016 року заклад почав працювати цілий день. За час існування дошкільного підрозділу було підготовлено до школи понад 100 вихованців. Дошкільний підрозділ КЗ «Білоколодязький ліцей» прагне, щоб усі батьки, віддаючи своїх малят, знали: тут цікаво й захоплююче дитині, її вміло виховують і навчають, тактовно спілкуються з нею, пригорнуть, поцілують і допоможуть. Високопрофесійний колектив створив атмосферу домашнього комфорту, сімейного затишку й любові, дружніх стосунків, хорошого настрою. На сьогодні колектив дошкільного підрозділу - це єдине ціле доброзичливих і щирих, талановитих і креативних, небайдужих і відповідальних фахівців своєї справи. Досягнення дошкільного підрозділу Дошкільний підрозділ укомплектований кадрами: 1 заступник директора з навчально-виховної роботи, 10 вихователів, 1 музичний керівник, 1 медична сестра; 13-техпрацівників. Курси підвищення кваліфікації при ХАНО пройшли:
Завдяки зусиллям адміністрації КЗ «Білоколодязький ліцей», колективу та батьків у закладі створені належні умови для повноцінного та гармонійного розвитку вихованців. Систематично покращується розвивальне предметно-ігрове середовище. З метою інтелектуального розвитку дітей в усіх групах естетично облаштовані та достатньо наповнені новим, сучасним ігровим матеріалом групи дошкільного підрозділу. Для самоосвіти вихователів систематично поновлюється методичний матеріал в дошкільному підрозділі. У дошкільному підрозділі створено всі умови для повноцінного фізичного,психічного, духовного та особистісного розвитку кожної дитини. У даний час у дошкільному підрозділі встановлено 5-ти денний навчальний тиждень. У закладі працює 4 групи, де виховується – 63 вихованця:
Організація освітнього процесу в дошкільному підрозділі КЗ «Білоколодязький ліцей» здійснюється за освітньою програмою «Дитина» від 2-х до 7-ми років кер. проекту Огнев`юк В. О., авт. кол. Бєлєнька Г.В., Богініч О. Л., Вертугіна В.М.та ін. наук. ред. Бєлєнька Г.В. укр. Університет ім. Бориса Грінченка Лист МОН від 23.07.2020 № 1/11-496009, з урахуванням вимог нової редакції Базового компонента дошкільної освіти. (Державний стандарт дошкільної освіти (нова редакція), (затверджено наказом МОН України від 12.01.2021 №33); парціальних програм:«Музично-казкові намистинки» (оздоровчо-освітня робота з дітьми четвертого року життя) Трофімченко І.Є., Малашевська І.А., Сімон Н.Г., Гончарук А.Д., Бондар С.В. та ін.Лист ІМЗО від 04.12.2018 № 22.1/12-Г-1056 «Вітаю, театре» (для дітей старшого дошкільного віку) Макаренко Л.В.Лист ІМЗО від 13.11.2019 № 22.1/12-Г-1068 «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку» Зайцева Л.І.Протокол №3 від 25.062021 зареєстр. у Каталозі за № 1.0008-20211 Освітня робота зорієнтована на формування системи смислово-життєвих цінностей дітей шляхом переходу від окремих навчально-виховних заходів до навчально-виховної діяльності. Тому проблемною темою дошкільного підрозділу КЗ «Білоколодязький ліцей» є «Активізація творчого потенціалу педагогів через використання інтерактивних форм методичної роботи». Пріоритетними напрямками роботи є: використання та впровадження інтерактивних форм методичної роботи в системі після дипломної педагогічної освіти; інноваційних технологій, нових форм діяльності дошкільного закладу в умовах модернізації дошкільної освіти; використання інформаційно-комп'ютерних технологій в практиці роботи дошкільного закладу. При плануванні методичної роботи обов’язково враховується аналіз і самоаналіз роботи вихователів з розвитку дітей дошкільного віку, результати діагностичного анкетування та професійні запити кожного вихователя; характер труднощів, з якими педагоги можуть зіткнутися при виконанні тих чи інших заходів. З урахуванням вимог сьогодення, шляхами підвищення ефективності роботи педагогічного колективу є:
Перевага надається тим формам методичної роботи, яка стимулює професійну творчість педагогів, а саме:
Враховуючи, що ключовим моментом в модернізації дошкільної освіти на сучасному етапі, є рівень професійної компетентності педагога, то методична робота в дошкільному з підрозділі спрямована на саморозвиток, самоосвіту, професійне вдосконалення педагогів. Але які форми методичної роботи не використовувалися б у закладі, головними дієвими особами в колективі є діти, наші вихованці. Адже саме для них, наших улюблених малюків, педагогічний колектив підвищує власний професіоналізм, створює відповідні умови для їх всебічного розвитку. Результатом творчого пошуку педагогів дошкільного підрозділу стало створення «Банку педагогічних ідей» - цікавих, перспективних та інноваційних. Здобутки дітей свідчать про результативність інноваційних технологій, які ми впроваджуємо з метою підвищення якості дошкільної освіти. Використання інноваційних технологій дає змогу дошкільникам ліпше засвоювати знання та набувати вмінь, визначених Державними стандартами дошкільної освіти, зростає інтерес до різних видів освітньої діяльності. Під час проведення методичних заходів педагоги демонстрували власну професійну компетентність, індивідуальні, інноваційні та сучасні підходи до навчання та виховання дітей дошкільного віку. Усі заходи пройшли на достатньому та високому організаційному та науково-методичному рівні. З метою ефективної реалізації програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина», Базового компонента дошкільної освіти, 2 рази на рік: в жовтні та травні здійснювався освітній моніторинг розвитку дітей. Моніторинг якості дошкільної освіти Завантажити
|
Меню сайтуНАШІ ВІТАННЯ
Погода
ПошукАрхів записів
|