Білоколодязький навчально-виховний комплекс

Школа сприяння здоров'ю, Школа, дружня до дитини

Понеділок, 18.12.2017, 16:24

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | ГПД | Реєстрація | Вхід

 

Нормативно - правова  база  організації  роботи  ГПД

  1. Положення  про  групу  продовженого  дня загальноосвітнього навчального закладу, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 05.10.2009 р. №1121.
  2. Лист Міністерства освіти і науки України «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу».
  3. Витяг із Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджених постановою Головного державного лікаря України від 14.08.2011 №63.
  4. Посадова інструкція вихователя ГПД.
  5. Наказ директора школи про комплектування ГПД.

Основні напрями діяльності  ГПД

  • Підтримувати активність школярів засобами діяльнісного підходу в навчанні та вихованні.
  • Виховувати в учнів любов до рідного краю, до України, повагу до державних символів та народних традицій.
  • Формувати особистісні риси громадянина України, наслідувати духовні цінності українського народу.
  • Працювати над згуртуванням дитячого колективу, виробленням навичок культурної поведінки і дотриманням правил для учнів.
  • Формувати в учнів риси товариськості, взаємодопомоги, порядності і доброти.
  • Виховувати дітей на основі народної моралі та милосердя, розвивати кращі риси людського характеру, навчальні навички.
  • Впроваджувати міжпредметні зв’язки на основі дидактичних розвиваючих ігор.
  • Вчити дитину спостерігати і розповідати:
    • Вдосконалювати процеси мислення, уявлення, увагу, пам’ять, сприйняття;
    • Поповнювати запас знань;
    • Розвивати зв’язне мовлення.
  • Підтримувати тісний контакт з батьками учнів для спільного та правильного виховання дітей.
  • Проводити виховні заходи, що сприяють забезпеченню реалізації особистісно орієнтованого навчання та виховання.
  • Систематично проводити індивідуальну роботу з учнями.
  • Впроваджувати інтерактивні та інформаційні технології.

Організаційно-педагогічні заходи щодо діяльності груп продовженого дня

(Методичні рекомендації вихователям груп продовженого дня)

Від оптимальної організації позаурочної освітньо-виховної діяльності учнів залежить ефективна робота групи продовженого дня. Запорука успіху – вчасно проведені організаційно- педагогічні та методичні заходи.

Для цього необхідно:

1. Опрацювати нормативні документи з питань організації роботи групи продовженого дня, навчальні програми для початкової школи. Під час організації навчально-виховного процесу групи продовженого дня керуватись Конституцією і законами України, статутом загальноосвітнього навчального закладу, наказами МОН та Положенням про групу продовженого дня.

2. Підготувати та затвердити до початку навчального року календарно-тематичний, виховний плани роботи групи продовженого дня на навчальний рік.

3. До 5-го вересня укомплектувати групи продовженого дня (зібрати письмові заяви батьків, скласти та затвердити списки учнів).

4. Розробити відповідно до Державних санітарних правил і норм улаштування режиму роботи групи продовженого дня, який ухвалюється серпневою педагогічною радою і затверджується керівником загальноосвітнього навчального закладу.

5. Організувати ефективну роботу групи продовженого дня з першого навчального дня – 1-го вересня. Забезпечувати наповнюваність групи відповідно до Положення про групу продовженого дня (30 учнів) до кінця робочого дня.

6. Обладнати в приміщенні групи продовженого дня куточки безпеки, санітарії і гігієни, спортивний, книжковий, ігровий тощо.

7. Створювати розвивально-ігрові зони для вихованців групи продовженого дня.

8. Виготовити настінний Куточок групи продовженого дня, де розмістити затверджений режим дня, списки вихованців групи, органи самоврядування, кишеньку для Чомучок тощо.

9. Кожного дня проводити з дітьми на свіжому повітрі змістовні прогулянки та спортивні заняття.

10. Дотримуватись дозування часу відповідно до Положення про групу продовженого дня на проведення основних режимних моментів.

11. Будувати щоденне планування відповідно до режиму дня, календарно-тематичного та виховного планів роботи.

12. У щоденних робочих планах дотримуватись структури спортивної години, самопідготовки, клубної години. Вказувати розв’язки задач і виразів, прикладів з математики. Зазначати тему і мету прогулянки, спортивного та клубного занять та самопідготовки.

13. Розробити та виготовити демонстраційний та роздатковий матеріали, пам’ятки, засоби зворотнього зв’язку тощо для проведення усних вправ під час виконання домашніх завдань.

 14. Продовжити роботу над створенням ігрового простору для вихованців групи продовженого дня у ІІ половині дня: ігрової кімнати, ігрових куточків, рекреаційної зони, дитячого майданчика тощо.

15. Систематично поповнювати тематичні папки та бібліотеку вихователя, навчально-матеріальну базу групи продовженого дня.

16. Налагоджувати тісну співпрацю з вчителем-класоводом, практичним психологом школи, логопедом, батьками.

17. Всю діяльність групи продовженого дня спрямувати на виховання учнів, створення сприятливих умов для формування учнівського колективу та надання кваліфікованої допомоги вихованцям у підготовці до уроків і виконанні домашніх завдань, формування в учнів ціннісних орієнтацій.

Інформаційно - методичний вісник, №5 (6), березень, 2014р.

 

НАШІ ВІТАННЯ

left

Пошук

Календар

«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Архів записів

Корисні посилання