ДЛЯ ТОГО, ХТО ШУКАЄ,
ДЛЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ,
ДЛЯ СПРАВЖНЬОГО ЛІДЕРА
Традиційно вкінці І семестру проходить другий тур гри-квесту «Лідер і команда». Лідери 5-11 класів в спорті, навчанні, творчих справах, неформальні лідери беруть участь у номінації гри «Інтелект-шоу «Кращий учень».
Мета гри-квесту: ознайомити учасників гри з поняттям «лідерство» і «лідер»; стимулювати учнів у пошуках свого розуміння лідерства; формувати в них уміння і навичок згуртування колективу на основі спільної творчої діяльності; виявити рівень готовності учнів 5-11 класів до лідерства, вчити розшифрувати швидко і якісно запропоновані завдання на станціях.
Хто ж такий ЛІДЕР?
Лідер - людина, здатна повести за собою, пробудити інтерес до справи. Він прагне «викластись» для досягнення загальної мети, активно впливає на навколишніх, найбільше повно розуміє інтереси більшості. Саме з ним хочеться порадитись у важкі хвилини, поділитися радістю, він здатний зрозуміти, поспівчувати, завжди готовий прийти на допомогу, від нього багато в чому залежить настрій, він спроможний «завести» оточуючих.
У дитячому об'єднанні, організації зустрічаються лідери, ролі яких різноманітні: лідери - організатори (ділові лідери), лідери - генератори емоційного настрою (емоційні лідери), лідери – ініціатори, ерудити, умільці.
Для впливу на колектив поряд з умінням сприймати особисті відношення велике значення має уміння визначати статус однолітків. У цьому краще усіх орієнтуються абсолютні лідери, на другому місці йдуть ділові лідери. Від емоційних лідерів у більшому ступені залежить психологічний клімат у колективі, самопочуття однолітків, а також прийняті моральні цінності.
Креативність, активність, завзятість та ініціативність учасників гри не знали меж. Розмаїття командних завдань і конкурсів, спільна творча праця безумовно допомагали учням створювати цікаві проекти та спонукали до взаємодопомоги, підтримки. Команди пройшли вісім етапів гри-квесту:
- «Улюблена тема»;
- Акція «Ми проти насильства. Правове лото»;
- «Творча»;
- «Бліц-турнір знавців»;
- «Олімпійський рух»;
- «Один за всіх і всі за одного»;
- «Кінотека»;
- «Народознавча».
У командних діях відчувалася злагодженість та стрункість. Усі команди, як і 5-7 класів , так і старші – 8-11класів, виявили не лише свої організаторські здібності під час підготовки гри та участі в ній, а й уміння створювати позитивний настрій, творчу атмосферу, що проявилися у їхній готовності надавати допомогу, поради, стимулювати та формувати позитивний настрій під час самого заходу. Відзначимо команду 5 класу. Не зважаючи на їхній незначний досвід у лідерському русі життя НВК, вони змогли проявити свої найкращі якості та риси характеру. Завзяття, активність та уміння працювати в команді – ось що притаманне лідерам 5 класу.
Ось добігає кінця наше свято. Втомлені, але щасливі команди лідерів чекають на оголошення переможця цієї гри – дійсно лідера команд. Проте журі не поспішає оголошувати своє рішення, оскільки потрібно все ретельно зважити, висловити об’єктивну думку.
|