Учень прийшов в цей світ,
щоб змінюватися і розвиватися,
створювати нову реальність.
Традиційно вкінці І семестру проходить другий тур гри-квесту «Лідер і команда». Лідери 5-11 класів в спорті, навчанні, творчих справах, неформальні лідери беруть участь у номінації гри «Інтелект-шоу «Кращий учень».
Мета гри-квесту: ознайомити учасників гри з поняттям «лідерство» і «лідер»; стимулювати учнів у пошуках свого розуміння лідерства; формувати в них уміння і навичок згуртування колективу на основі спільної творчої діяльності; виявити рівень готовності учнів 5-11 класів до лідерства, вчити розшифрувати швидко і якісно запропоновані завдання на станціях.
Креативність, активність, завзятість та ініціативність учасників гри не знали меж. Розмаїття командних завдань і конкурсів, спільна творча праця безумовно допомагали учням створювати цікаві проекти та спонукали до взаємодопомоги, підтримки. Команди пройшли вісім етапів гри-квесту:
- «Улюблена тема»;
- Акція «Ми проти насильства. Правове лото»;
- «Творча»;
- «Бліц-турнір знавців»;
- «Олімпійський рух»;
- «Один за всіх і всі за одного»;
- «Кінотека»;
- «Народознавча».
У командних діях відчувалася злагодженість та стрункість. Усі команди виявили не лише свої організаторські здібності під час підготовки гри та участі в ній, а й уміння створювати позитивний настрій, творчу атмосферу, що проявилися у їхній готовності надавати допомогу, поради, стимулювати та формувати позитивний настрій під час самого заходу.
Після закінчення гри журі ретельно підрахувало бали й визначили лідера команд.
Серед учнів 5-6класів: І місце посів учень 6 класу Мірошник Максим;
ІІ місце – Ванджурак Адріана (5 клас);
ІІІ місце – Зубова Дарія (5 клас).
7-8 класи: І місце – Ярієва Марія (8 клас);
ІІ місце розділили учні 7 класу Логвінов Євген та Коваленко Анастасія;
ІІІ місце – Тільна Тетяна (8 клас).
9-11 класи:
І місце розділили учениці 9 класу Якушевська Діана та 11 класу Катасонова Оля;
ІІ місце – Хвастунова Діана (10 клас);
ІІІ місце – Биков Олег (10 клас).
Усі переможці отримали грамоти та солодощі.
|