Перший раз в перший клас Малюкові незабаром йти у перший клас. І перше запитання , яке виникає у зв’язку з цим у батьків: наскільки дитина готова до майбутнього навчання? Виділяють багато компонентів «готовності» - фізичний розвиток, сформованість мотивації до навчання, готовність взяти на себе новий «соціальний статус», рівень розвитку інтелектуальної і вольової сфер. Для того щоб діти успішно вчилися, з ними потрібно постійно займатися, розвивати в них логічне мислення. Сучасна школа покликана забезпечити загальний розвиток дитини шестирічного віку: формувати у молодших школярів уміння читати, писати, рахувати, користуватися книжкою та іншими джерелами інформації; формувати уявлення про навколишній світ; сприяти засвоєнню норм загальнолюдської моралі та особистісного спілкування, основ гігієни, виробленню трудових навичок. Не лише вчителі в школі, але й батьки повинні вчити дітей порівнювати предмети, шукати аналоги предметів, явищ та дій за тими чи іншими властивостями. Родина — основа зростання здорової дитини, це світ, в якому людина навчається жити. Надзвичайно важливою на даному етапі постає проблема взаємодії школи і сім’ї, зміцнення їх зв’язків, покращення емоційного контакту між батьками, дітьми та педагогічними працівниками; заохочення до партнерських, демократичних стосунків, що є основою створення гармонійного середовища для розвитку особистості дитини. |