Комунальний заклад "Білоколодязький ліцей"

Школа сприяння здоров'ю, Школа, дружня до дитини

Неділя, 29.11.2020, 13:06

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Інклюзивне навчання в нашому ліцеї | Реєстрація | Вхід

Навчання дітей з особливими освітніми потребами

в КЗ «Білоколодязький ліцей» у  2019/2020 навчальному році

З метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей, стану здоров`я у 2019/2020 навчальному році  для 5-ти школярів 1-4 класів  організовано роботу:

 • за інклюзивним навчанням учням: 1-А класу, 2-А класу 2-Б класу та  3 класу;

 • за індивідуальною формою навчання учню 2-А класу..

 Введено посаду асистента вчителя.

З метою створення оптимальних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та можливостей, забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами  у класах з інклюзивним навчанням створені команди психолого-педагогічного супроводу, затверджене Положення про команду психолого-педагогічного  супроводу дітей з особливими освітніми  потребами в                   КЗ «Білоколодязький ліцей».

Впродовж навчального року проведено 3 засідання Команди супроводу. Команда супроводу дитини з ООП співпрацювала з Вовчанським інклюзивно ресурсним центром з питань надання корекційно-розвиткових послуг та методичного забезпечення її діяльності.

Для кожної дитини складені  індивідуальні програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами та узгоджені  з батьками вихованців.

З метою надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами, застосування особистісно орієнтованих методів навчання та з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей у школі функціонували 4 класи з інклюзивним навчанням. Класи з інклюзивним навчанням було організовані на підставі заяв батьків дітей з ООП, висновків інклюзивно-ресурсного центру.

У нашому закладі здійснюють інклюзивне навчання вчителі початкових класів                           Пірштук Л.В., Галат Л.Г., Галат О.В., Пивоварова О.В., вчителі – предметники, асистент вчителя Гаврюшенко В.І.

Вчителі забезпечують особистісно зорієнтований підхід до організації освітнього  процесу, враховуючи особливі  освітні потреби учня. Здійснюють оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною навчальною програмою

.Корекційно-розвиткова робота проводиться вчителями, класними керівниками, вчителем фізичної культури відповідно до календарно-тематичного планування, 

У нашому ліцеї створена інклюзивно-ресурсна кімната. Для оснащення придбано, шведську стінку, фліпчарт магнітно-маркерний на колесах, сухий басейн з кульками, організовано куточок відпочинку з м’якими кріслами- мішками, масажними килимками.

В інклюзивно-ресурсній кімнаті організована навчально-пізнавальної зона, яка включає:

  •  робоче місце вчителя,
  •  індивідуальні місця для навчання (парти),
  • місце для групових та індивідуальних занять,
  • сенсорний куток,
  • ігрову зону.

 Підбір  дидактичних та розвиваючих іграшок для ресурсної кімнати  здійснено з урахуванням індивідуальних та особливих освітніх потреб учнів.

Ми створюємо сприятливі умови для оволодіння дітьми навичками колективної праці і самообслуговування, розвитку та навчання, вчимо співчуттю і толерантному відношенню до всіх. Покращуємо архітектурну доступність закладу – створено пандус – що потрібно не тільки 

для дитини, а й для батьків, гостей, вчителів, які теж, до прикладу, можуть пересуватися на інвалідному візку або тимчасово мати складнощі з пересуванням.

Протягом навчального року було підтверджено, що залучення дітей з особливими освітніми потребами до такої форми навчання позитивно впливає на соціальноемоційну сферу фізичний та творчий розвиток. Вчителі та батьки відзначили, що за період навчання (інклюзивне навчання) у дітей відбувалися позитивні зміни: вони почали спілкуватися з однолітками, краще адаптувалися до роботи на уроці. Рівень навчальних досягнень школярів середній. Вчителі надавали консультації батькам, допомагали у процесі навчання, формували у дітей віру в свої сили та власні можливості

 

Меню сайту

НАШІ ВІТАННЯ

Ткаченко Наталю Миколаївну!(02.11)

Котиш Надію Миколаївну! (25.11)

left

Пошук

Календар

«  Листопад 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Архів записів

Корисні посилання