Комунальний заклад "Білоколодязький ліцей"

Школа сприяння здоров'ю, Школа, дружня до дитини

Неділя, 28.02.2021, 09:34

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Інклюзивне навчання в нашому ліцеї | Реєстрація | Вхід

Навчання дітей з особливими освітніми потребами

в КЗ «Білоколодязький ліцей» у  2019/2020 навчальному році

З метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей, стану здоров`я у 2019/2020 навчальному році  для 5-ти школярів 1-4 класів  організовано роботу:

 • за інклюзивним навчанням учням: 1-А класу, 2-А класу 2-Б класу та  3 класу;

 • за індивідуальною формою навчання учню 2-А класу..

 Введено посаду асистента вчителя.

З метою створення оптимальних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та можливостей, забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами  у класах з інклюзивним навчанням створені команди психолого-педагогічного супроводу, затверджене Положення про команду психолого-педагогічного  супроводу дітей з особливими освітніми  потребами в                   КЗ «Білоколодязький ліцей».

Впродовж навчального року проведено 3 засідання Команди супроводу. Команда супроводу дитини з ООП співпрацювала з Вовчанським інклюзивно ресурсним центром з питань надання корекційно-розвиткових послуг та методичного забезпечення її діяльності.

Для кожної дитини складені  індивідуальні програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами та узгоджені  з батьками вихованців.

З метою надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами, застосування особистісно орієнтованих методів навчання та з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей у школі функціонували 4 класи з інклюзивним навчанням. Класи з інклюзивним навчанням було організовані на підставі заяв батьків дітей з ООП, висновків інклюзивно-ресурсного центру.

У нашому закладі здійснюють інклюзивне навчання вчителі початкових класів                           Пірштук Л.В., Галат Л.Г., Галат О.В., Пивоварова О.В., вчителі – предметники, асистент вчителя Гаврюшенко В.І.

Вчителі забезпечують особистісно зорієнтований підхід до організації освітнього  процесу, враховуючи особливі  освітні потреби учня. Здійснюють оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною навчальною програмою

.Корекційно-розвиткова робота проводиться вчителями, класними керівниками, вчителем фізичної культури відповідно до календарно-тематичного планування, 

У нашому ліцеї створена інклюзивно-ресурсна кімната. Для оснащення придбано, шведську стінку, фліпчарт магнітно-маркерний на колесах, сухий басейн з кульками, організовано куточок відпочинку з м’якими кріслами- мішками, масажними килимками.

В інклюзивно-ресурсній кімнаті організована навчально-пізнавальної зона, яка включає:

  •  робоче місце вчителя,
  •  індивідуальні місця для навчання (парти),
  • місце для групових та індивідуальних занять,
  • сенсорний куток,
  • ігрову зону.

 Підбір  дидактичних та розвиваючих іграшок для ресурсної кімнати  здійснено з урахуванням індивідуальних та особливих освітніх потреб учнів.

Ми створюємо сприятливі умови для оволодіння дітьми навичками колективної праці і самообслуговування, розвитку та навчання, вчимо співчуттю і толерантному відношенню до всіх. Покращуємо архітектурну доступність закладу – створено пандус – що потрібно не тільки 

для дитини, а й для батьків, гостей, вчителів, які теж, до прикладу, можуть пересуватися на інвалідному візку або тимчасово мати складнощі з пересуванням.

Протягом навчального року було підтверджено, що залучення дітей з особливими освітніми потребами до такої форми навчання позитивно впливає на соціальноемоційну сферу фізичний та творчий розвиток. Вчителі та батьки відзначили, що за період навчання (інклюзивне навчання) у дітей відбувалися позитивні зміни: вони почали спілкуватися з однолітками, краще адаптувалися до роботи на уроці. Рівень навчальних досягнень школярів середній. Вчителі надавали консультації батькам, допомагали у процесі навчання, формували у дітей віру в свої сили та власні можливості

 

Меню сайту

НАШІ ВІТАННЯ

Світлану В'ячеславівну Ткаченко! (05.02)

Олену Миколаївну Головніну! (05.02)

Ольгу Степанівну Картишову! (10.02)

Наталію Вікторівну Дмитренко! (22.02)

Ірину Миколаївну Логвінову! (26.02)

left

Пошук

Календар

«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Архів записів

Корисні посилання