Білоколодязький навчально-виховний комплекс

Школа сприяння здоров'ю, Школа, дружня до дитини

Понеділок, 18.12.2017, 14:57

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу | Реєстрація | Вхід

 
Ми працюємо за таким девізом:
 
"Хто не хоче відставати, мусить рухатись в перед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя..."
 
Творче кредо:
 
"Посередній учитель розповідає...
Хороший учитель пояснює...
Кращий учитель демонструє...
Творчий учитель надихає..."
 

Проблемна тема:

Удосконалення уроків суспільно – гуманітарного циклу шляхом впровадження інноваційних технологій навчання. 

Склад методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Скляр Інна Олександрівна - вчитель української мови та літератури

Старостенко Людмила Петрівна - вчитель зарубіжної літератури

Гордієнко Тетяна Сергіївна - вчитель англійської мови

Нейваненко Світлана Миколаївна - вчитель української мови та літератури

Бабенко Любов Яківна - вчитель російської мови та зарубіжної літератури

Основні завдання МО :

1. Впроваджувати  в  практику роботи кожного члена  МО сучасні    вимоги   до    навчального    процесу   з   метою  підвищення    рівня   навчальних   досягнень     учнів    з предметів суспільно – гуманітарного циклу .

2. Продовжувати     вивчати     нормативні,    директивні     документи    в    період     переходу   на   нову    структуру навчання .

3. Поповнити кабінети    роздатковим   матеріалом   нового покоління.

4. Продовжувати  впровадження  в  практику  роботи ППД вчителів школи , району , області . 

Корисні поради  щодо стимуляції навчання

1. Спирайтесь на бажання дитини.

Важливе не те, чого бажаємо ми самі, а й те, чого хоче учень. Він не винний у своїх бажаннях. Завдання педагога- змінити напрямок його прагнень, якщо вони не збігаються з педагогічними цілями.

2. Використовуйте ідентифікацію.

Примушуйте своїх учнів чогось палко забажати. Головне- щоб бажання виникли, а ви змогли б їх використати.

3. Враховуйте інтереси і нахили.

Говоріть про те, що цікавить ваших  учнів, точніше з цього починайте. Намагайтесь обернути «побічні»  інтереси дитини на свою користь. У важких випадках ідіть від яскравої форми до змісту, від емоцій до логіки.

4. Використовуйте наміри.

Пам'ятайте: намір виникає на основі потреби. Знаходьте можливість допомогти учням у здійсненні їх намірів.

5.Заохочуйте бажання досягти визнання.

Багато дітей вчиться не тільки заради знань, а й заради престижу. Не слід нехтувати цим  бажанням.

6.Визнавайте чесноти, схвалюйте успіхи, давайте дитині шанси.

Пам'ятайте, що завжди краще хвалити, ніж критикувати. Авансуйте найменші позитивні зрушення. Безпрограшний стимул- « Я вірю, що ти зможеш!»

7. Зробіть діяльність привабливою.

Використовуйте зовнішньо привабливі й цікаві форми роботи, оформлення результатів, кінцевої оцінки діяльності.

8.Іноді просто говоріть просто «Треба».

Але цьому  заклику завжди надавайте особистісної спрямованості- « це потрібно зробити! Ти ж вольова людина».

9. Використовуйте ситуацію.

 

Різні життєві ситуації, що виникли випадково, потрібно помітити й миттєво використати як стимул.

 

НАШІ ВІТАННЯ

left

Пошук

Календар

«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Архів записів

Корисні посилання